Oprogramowanie do ankiet online

Usługi badawcze

Aplikacje do monitorowania opinii klientów funkcjonują w polskim Internecie od wielu lat. Można je spotkać nie tylko w sklepach internetowych, ale i na witrynach sieciowych wielu innych firm, których właściciele dostrzegają potrzebę dbania o swoich klientów.

Jakie zalety płyną z ankietowania klientów?

Nie jest tajemnicą, iż funkcjonowanie coraz większej ilości przedsiębiorstw staje się w coraz większym stopniu uzależnione od Internetu. Ponadto pod koniec drugiej dekady XXI wieku globalna sieć zaczyna docierać do branż, wśród których jeszcze do niedawna nie cieszyła się uznaniem i popularnością. Powodem zmian jest oczywiście walka o klienta, dla którego Internet jest dziś często podstawowym kanałem komunikacji i pozyskiwania informacji.

Ankiety online pozwalają zaś skutecznie zbadać poziom zadowolenia internautów ze świadczonych przez naszą firmę usług, co z kolei stwarza możliwość dopracowania wielu elementów prowadzonego przez nas biznesu. Należy przy tym pamiętać, iż utrzymywanie dobrych relacji z klientami niesie za sobą znaczne korzyści – i to na kilku frontach. Z jednej strony zwiększamy w ten sposób szansę na pozyskanie osób, które chętnie będą ponownie korzystać z naszych usług, z drugiej zaś unikniemy wielu potencjalnych niezadowolonych klientów.

Warto w tym miejscu przywołać łatwą do zaobserwowania w sieci prawidłowość: większość zadowolonych lub umiarkowanie zadowolonych klientów nie pozostawi w Internecie żadnej opinii o przeprowadzonej transakcji. Jednocześnie osoby wysoce niezadowolone ze współpracy ze sklepem internetowym są znacznie bardziej skłonne do rozpisywania się o niej w wielu widocznych dla innych miejscach w Internecie – rzecz jasna w konotacji negatywnej. Oprogramowanie do ankiet online pomaga znacznie ograniczyć liczbę nieusatysfakcjonowanych klientów.

Nie tylko sklepy internetowe

Wbrew pozorom zastosowania ankiet online nie kończą się na sklepach internetowych i ich optymalizacji. Wiele firm wykorzystuje je bowiem na przykład do badania zadowolenia internautów odwiedzających stacjonarne placówki danego przedsiębiorstwa.

Jeszcze innym ich zastosowaniem może być zbieranie informacji o opiniach klientów dotyczących korzystania z mniej oczywistych elementów strony internetowej czy sklepu. Znakomity przykład stanowi umieszczenie w oprogramowaniu do ankiet online kilku pytań o poziom zadowolenia z kontaktu z infolinią. Co więcej, bardzo często jesteśmy w stanie w ten sposób odkryć słabe punkty naszego biznesu, których nie byliśmy wcześniej świadomi.

Tagi

oprogramowanie do ankietoprogramowanie do ankiet onlineaplikacje do ankiet
Najczęściej zadawane pytania
(FAQ)
Czym są aplikacje do monitorowania opinii klientów?

Aplikacje do monitorowania opinii klientów to narzędzia, które pozwalają zbierać i analizować informacje na temat zadowolenia i oczekiwań osób korzystających z naszych usług.

Jakie są zalety ankiet online?

Ankiety online pozwalają na skuteczne badanie poziomu zadowolenia klientów ze świadczonych przez nas usług, co z kolei daje nam możliwość poprawy wielu aspektów naszego biznesu. Dzięki ankietom online możemy dowiedzieć się, co podoba się naszym klientom, a co nie.

Jakie są przykłady zastosowań ankiet online?

Ankiety online mogą być wykorzystywane w różnych branżach do różnych celów. Przykłady zastosowań ankiet online to: badanie satysfakcji klientów po zakupie produktu lub usługi, badanie opinii klientów o ofercie lub jakości firmy, badanie potrzeb i preferencji klientów.